عنوان بنر
عنوان بنر

جوک فک و فامیل داریم؟

جستجو در وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی:

×

جستجو

درباره ما

    وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی
    خوش اومدید

مطالب وب سایت

امکانات جانبی

تبلیغات

نویسنده : WAR OF NORTH بازدید :213
جوک فک و فامیل داریم؟

تاريخ ارسال:جمعه 8 اسفند 1393 ساعت: 10:59
جوک فک و فامیل داریم؟

منطقه ما برف نمیاد پریشب برای اولین بار برف اومده منم برف ندیده یه کوچولو خوردم ببینم چه جوریه ( خو چیه برف ندیدم دیگه) مامانم برگشته میگه الهی بیشتر برف بیاد اینجا گیر بیفتیم
من: چرا اونوقت؟
مامانم واسه این که تو از گرسنگی و سرما بمیری ببینیم تو فیلما چطوری تو برف و بارون مرده خاک میکنن من: مامااااااااااان
مامانم: نگران نباش بچتم خودم بزرگ میکنم
من):
مامانم(:
بچم00
برفی که خوردم** 
پست اولمه اگه بد بود ببخشید

 

 

دو روز بيش كه برف ميومد با خانواده تو ماشين بوديم كه مامانم رو به بابام كفت: اقا هواشناسي ماشين روشن كن جلوت ببيني. مديونيت فكر كنيد منظورش برف باككن ماشين بود. جالب زير بارم نميرفت اشتباه ميكه بعد ميكه شما جرا خنكيد به من نرفتيد

 

 

واقعا چرا مردا در تشخیص رنگا مشکل دارن...
قرار بود در ورودی خونمونو رنگ کنیم نقاش اوردیم میگه به نظرم توسی خوبه بعد بابام با اشاره به سقف که رنگ نواراش صورتی کم رنگه میگه توسی این رنگیه؟؟ حلا این هیچ وقتی نقاش رنگ زد بابا م دید زشت شده از اونجایی که رنگ قبلی در سفید مشکی بوده خوشش نیوومده میگه همون سیاه مشکی خیلی بهتر بود....اخه من بی این بابام چی بگممممممم

 

 

 

وقتی اهنگای ویگن و میشنوم همش حس میکنم یکی داره موقع خوندن میخندونش O.o
آدم دوس داره بهش بگه برادر عزیز اول خنده هاتو بکن بعد بخون
والاااا

 

 

دیروز رفتم خونهی مادربزرگ پدر بزرگم واسه یه مقاله خاطره ی شب عروسیشون را بگن
مادربزرگم :ننه شب عروسی ما بهار بود ولی اینقدر برف اومده بود که تا زانو تو برف بودیم واسه همین مارا با شتر بردن لباس عروس نداشتم که یه چادر کرمی رنگ بود :(((
بهار ... برف .... تازه ماجرا اینجا جالب می شه
بابا بزرگم اومد نشست گفت :زن چرا داری الکی می گی روز عروسیمون زمستون بود هواش مثل همین الانم افتابی بود ....:( مامان بزرگتم با اسب سفید بردیم .....+_- برای لباس عروسشم اجی خودم خیاطی می کرد یه دست کت و دامن بلند براش دوخت 
مامانبزرگم:وخی مرد (پاشو مرد) حافظه من بهتر کار میکنه وخی خجالت بکش از کجا اینارا سرهم کردی؟
نکنه زن دوم داری ؟
دیدم اوضاع خیطه مامان بزرگمم داره حرص می خوره پاشدم اومد بعد امروز بابا بزرگم زنک زده میگه خاک تو سر این دختر تربیت کردنتون 50 ساله بازنم دعوا نکرده بودم به خاطر این ...
من *_@
عروسی #_-
دیگه خودتون بقیه را تصور کنید

 


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 411
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 434
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 43
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 145
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 521
بازدید ماه بازدید ماه : 3262
بازدید سال بازدید سال : 6586
بازدید کلی بازدید کلی : 29439

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.116.37.62
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ارتباط با نویسندگان

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و آدرس damagh6metri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



الکسا